Nagyon csúnyán meglopott a T-Mobile!
A részletek a T-Mobile-nak írt levelemben, ami itt olvasható:
Tisztelt T-Mobile!
Hlásznyik Péter vagyok. Panaszommal fordulnék Önökhöz. Kb. 10-13 éven keresztül T-Mobil előfizető voltam, egészen 2009. október 27-éig. Kb. 3-4.000.000 Ft-ot fizettem ki eddig az Önök cégének telefonszámlára. 20-30-40.000 Ft-os számláim voltak már a 90-es években is, amit sokszor meglepően magasnak találtam, de nem foglalkoztam különösebben a dologgal, időm is kevés volt rá, s szerencsére ki is tudtam fizetni a számlákat, csak bosszankodtam sokszor a magas összegek miatt.
Aztán a helyzet úgy hozta, hogy a telefonszámlát is minimalizálni kellett. Sajnos 17-20.000 Ft alá nem nagyon ment sosem, pedig sokszor úgy éreztem, hogy szinte nem is hívok senkit az előfizetéses számomról.
Eljött a kényszerű lépés ideje, és kipróbáltam egy másik szolgáltatót. (Nem a reklám helye, csupán a hitelesség kedvéért a számom 06-20-al kezdődik.)
Meglepetten tapasztaltam, hogy az eddigi 17-20.000 Ft-os számlák helyet 4000-6500Ft-osakat kapok.
Azóta is korholom magam, hogy miért nem váltottam előbb.
Mivel sok barátom van még a T-Mobilnál és hétvégén és csúcsidőn kívül sokat beszélek velük, ezért meghagytam az előfizetésemet csak átrakattam feltöltő kártyás csomagba. Választottam hozzá egy Domino 7 csomagot, valamit T-Percek kedvezményt. Így három napon keresztül beszélhetek ingyen a barátaimmal.
A Dominó kártyára váltás 2700.- Ft volt, amit platina kártya pontokkal egyenlítettem ki, valamint további 5000.- Ft-tal töltöttem fel a kártyát, még az átváltással egyidőben, a békéscsabai T-Mobil üzletben. (Békéscsaba, Csaba Center)
A legelső Dominó feltöltés és az induló T-Percek kedvezmény díjának levonása után 5720 Ft volt a kártyámon, aminek elméletileg két hónapig kellett volna bírnia. Mivel csak a T-Percek kedvezményt használom róla, minden hívásom 0.- Ft-osnak kellene, legyen!
Ezzel szemben november 26-án már csak 1070.- Ft volt az egyenlegem. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez hogy lehetséges. A hölgy megnézte a rendszerben az adatokat, és azt mondta, hogy ő sem érti, ezért fáradjak be mielőbb az egyik T-Mobile üzletbe vagy pontba.
A személyes ügyintézést és a hosszan tartó várakozást én is utálom, mint mindenki, de nem volt mit tennem, hogy végére járjak az ügynek.
Kb. fél óra várakozás (!!!) után sorra is kerültünk. A részletes számlát 1300.- Ft ellenében adhatta volna ki a kolléganő, amit nem kérünk. Viszont átnéztük, és azt tapasztaltuk, hogy a november 20-21-22-i napokra a T-Mobile „elfelejtette” (???) érvényesíteni a T-percek kedvezményemet!!!
Ez az apró tévedés pár ezer Forintomba került, és még nekem kellett volna fizetnem azért, hogy ennek bizonyítékát elkérjem. Hol itt az ügyfélbarát szemlélet??? Nyilván a kolléganőjük nem tehet semmiről, mint ahogyan a levelem olvasója sem, de talán át tudja érezni a problémámat.
Ami még inkább felháborított, hogy a Dominóra váltás előtti utolsó számlámat a szokottnál 6000.- Ft-tal magasabb összeggel zárta az Önök cége, amelyet én ki is fizettem. Pedig csak a T-Percek kedvezményem miatt volt csak fenntartva ez kártya, és soha nem használtam még ki a T-Percek kedvezményben foglalt 1000 percet!!! Hogy lehet, hogy most mégis kicsúsztam a keretből?
Nyilván valóan itt is „véletlenül elfelejtették” figyelembe venni a kedvezményt, és „véletlenül” ki is számlázták, amit én eszetlen, zokszó nélkül kifizettem!
Viszont most úgy érzem, hogy tisztán (vagy csak tisztábban) látok ebben az ügyben. Az a cég, amelyben idáig megbíztam, az arcátlanul meglopott! Vélhetően hosszú éveken keresztül. Ha jól saccolom, akkor minimum fél-egymillió Ft-ot fizettem ki jogtalanul!!! Elég szép összeg!
A saját régiómban ismert rádiós-lemezlovasként évekig „reklámoztam” a Westel-t, T-Mobile-t azáltal is, hogy a honlapomon ( www.djhlasznyik.hu ) fennen hirdettem az elérhetőségeim között a 30/9-356-301-es számom. Mintegy jelezve a közönségnek, az oldalt megtekintőknek, hogy melyik mobil szolgáltató mellett tettem le a voksot.
Ennek is véget vetettem. Azóta már az új számom látható a site-omon, ami nem 30-al kezdődik. (Az oldalamnak csak az utóbbi 8,5 hónapban majd 60.000 egyedi látogatója volt!)
A váltásnak igen komoly oka volt, mint az a fentiekben is olvasható, és ezt is publikálnom kellene. Ha az okokról kérdez valaki, el is mondom. Viszont ennél sokkal nagyobb publicitást is lehet adni neki, az információ jellegéből adódóan.
Az már csak a hab a tortán, hogy a hívásvárakoztatás szolgáltatást, amit én kétszer is kértem, valamiért nem sikerült beállítania a kollégáknak. Ennek az lett a következménye, hogy amíg beszéltem, nem értek utol egy fontos ügyben, s ebből újabb kellemetlenségeim adódtak. Ennyire leromlott a színvonal a T-Mobile-nál vagy mindig is ilyen alacsonyan volt, s csak én képzeltem többet róla?
Igazság szerint olyan mértékben fel vagyok háborodva, hogy még azt sem tudom, hogy miféle további lépéseket tegyek ebben az ügyben. Nyilvánvalóan akad pár eshetőség, de mindenesetre addig megvárom az Önök mielőbbi válaszát.
Tisztelettel: Egy mélységesen csalódott, felháborodott ex-előfizetőjük. Hlásznyik Péter
Békéscsaba, 2009. december 2.
|